Montag, 16. November 2009

| Das Besondere entdecken




FOTOWORKSHOP DRAVOGRAD. Wie beeindruckend und lehrreich fotografieren sein kann berichten Schülerinnen und Schüler des Fotoworkshops an der OS Dravograd:

Fotografska delavnica je bila zelo zanimiva, saj sem spoznal, kako narediti kvalitetno fotografijo. Naučil sem se tudi, da je za kakovostno fotografijo potrebo poiskati zanimiv motiv ter upoštevati vse zakonitosti likovne teorije (zlati rez). Zanimivo mi je bilo tudi to, da smo šli v kostnico in muzej v Libeličah.

Die Fotowerkstatt war sehr interessant, weil ich lernte, wie man ein qualitätvolles Foto macht. Ich lernte auch, dass man für ein gutes Foto zuerst ein interessantes Motiv aussuchen muss und dabei alle Regeln der bildenden Kunst befolgen (der goldene Schnitt) sollte. Ich fand es auch interessant, als wir den Karner und das Museum in Libeliče ansahen.

VID LEBIČ


S fotografom iz Avstrije in učiteljem Igorjem smo se odpravili fotografirat v Libeliče. Fotografirali smo motive na hišah. Bilo mi je zelo všeč, saj rad hodim v naravo in fotografiram. Najbolj mi je bilo všeč v kostnici.

Mit Fotografen aus Österreich und unserem Lehrer Igor gingen wir nach Libeliče,um Motive in diesem Dorf zu fotografieren. Wir fotografierten die Kleinigkeiten an Häusern. Ich fand das sehr schön,weil ich gern fotografiere. Am meisten gefiel es mir im Karner.

JURE DOBERŠEK


Bilo je zabavno in poučno. Veliko sem zvedel o fotografiranju, izboljšal svoje znanje o nemškem jeziku ter zvedel kar nekaj zanimivosti o svojem mestu Dravograd. Hvaležen sem, da sem se lahko udeležil te delavnice.

Es war lehrvoll und machte viel Spaß. Ich erfuhr viel über Fotografie, verbesserte meine Deutschkenntnisse und lernte dabei noch meine eigene Stadt Dravograd ein bißchen näher kennen. Ich bin dankbar, dass ich an diesem Workshop teilnehmen konnte.

STEFAN STOKANOVIĆ


Fotografska delavnica, ki je potekala na naši šoli in katere sem se tudi sama udeležila, se mi je zdela super. Naučila sem se kar nekaj novih stvari, ki jih pri fotografiranju koristom uporabljam. Menim, da mi je ta delavnica koristila in si tudi v prihodnje želim sodelovati pri čem podobnem.

In unserer Schule zeigte sich die Gelegenheit, dass ich an einer Fotowerkstatt teilnehme. Die Idee fand ich toll. Ich lernte viel Neues, das ich jetzt beim Fotografieren nutzen kann. Ich finde die Fotowerkstatt sehr lehrvoll und möchte gerne an etwas Ähnlichem wieder teilnehmen.

TINA FLIS


Sem Klementina in sem bila udeleženka fotografske delavnice. Zelo zanimivo je bilo, ko smo fotografirali majhne in zanimive stvari (detajle). Zdi se mi, da smo s tem odkrili nekaj čisto posebnega oz. nekaj česar ne opazimo ravno vsak dan. Naredili smo veliko lepih fotografij ter se ob tem tudi zabavali. Ogledali in fotografirali smo tudi kostnico, cerkev in muzej s črno kuhinjo. Bilo mi je zelo všeč in bi rada kdaj kaj takšnega tudi ponovila.

Ich bin Klementina und bin eine Teilnehmerin an der Fotowerkstatt. Sehr interessant war es, als wir die kleinen und interessanten Einzelheiten fotografierten. Es scheint mir, dass wir auf diese Art etwas ganz Besonderes entdeckten. Etwas, was wir nicht jeden Tag in Betracht nehmen. Wir machten viele schöne Fotos und hatten dabei viel Spaß. Wir besichtigten noch den Karner, die Kirche und das Museum mit einer schwarzen Küche. Das fand ich wirklich interessant und möchte sowas einamal wiederholen.

KLEMETINA TAJZEL


Moje ime je Anika in zadnjič smo se s sošolci prav prijetno zabavali. S fotoaparati v roki in nasmeškom na obrazu smo v Libeličah ustvarjali čudovite fotografije. Fotografirali smo detajle oz. podrobnosti na starih stavbah. Super je bilo, ker je vsak fotografiral po svoje. Za svoje fotografije lahko trdim, da so mi kar dobro uspele. Iz te vasice smo se v prijetnem vzdušju odpravili še v Dravograd. Tukaj pa smo fotografirali detajle na novih stavbah. Sama rada počnem takšne stvari in zelo mi je bilo všeč.

Mein Name ist Anika und mit Klassenkameraden hatten wir wirklich Spaß. Mit Kameras in der Hand und einem Lächeln auf dem Gesicht schufen wir wunderbare Fotografien in Libeliče. Wir fotografierten Details an den alten Gebäuden. Es war toll, weil jeder auf seine eigene Weise fotografierten konnte. Für meine Fotografien kann ich sagen, dass sie recht gut gelangen. In einer angenehmen Atmosphäre kehrten wir von diesem Dorf zurück nach Dravograd. Hier fotografierten wir die Kleinigkeiten an den neuen Gebäuden. Ich mache solche Dinge sehr gerne und auch das hat mir sehr gut gefallen.

ANIKA PLEŠIVČNIK
Bookmark and Share



1 Kommentar:

  1. :: Hallo Fototeam der OS Dravograd –
    Es hat uns viel Freude gemacht, mit euch die drei Medien-Tage zu verbringen! Wir konnten euch und Dravograd kennenlernen. Wir freuen uns schon auf die gemeinsame Präsentation im Sommer! Liebe Grüße
    Rudi + Erich

    :: Pozdravljeni team fotografov OS Dravograd!
    Z veseljem smo dozivljali minule tri dni medijev z vami. Smeli smo spoznati vas in Dravograd. Veselimo pa se ze prezentacije v prihodnjem poletju!
    Lepe pozdrave

    Rudi + Erich

    AntwortenLöschen